
1. regisztráció 2. a termék kiválasztása 3. a kosárba betenni 4. a szállítási és fizetési mód kiválasztása 5. vásárlás folytatása, vagy megrendelés 6. a megrendelő gombbal megrendelni az árút.
Amennyiben kérdésed van kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
e-mail: naturalweb@freemail.hu
Kérdésedre igyekszünk rövid időn belül választ adni.
Tel: 06 30/302-3849
Webáruházunkkal, termékeinkkel kapcsolatos véleményedet a
e-mail: naturalweb@freemail.hu -ra küldheted el.
Mákolaj:Ősi kultúrnövény a mák, évezredek során se veszített jelentőségéből. Valószínű a Födközi – tenger mellékéről származik, de Kínában és Indiában is termelik jellegzetes fajtáit.A gyógyító egyiptomi papok
Kutatások kimutatták, hogy 2 millió évvel ezelőtt, amikor az ember agya a legnagyobb fejlődésen esett át, 1:1 arányban fogyasztott omega3 és omega6 zsírokat. Ma pedig jó ha 1:30 arányban hozzá jutunk, mivel táplálkozási szokásaink nagyon megváltoztak és a saját szervezetünk előállítani nem képes, csak és kizárólag külső forrásból juthatunk hozzá.
Pl: a lenmagolaj, dióolaj
Hozzávalók :
40 dkg liszt
4 tojás
50 ml dióolaj
1 sütőpor
1 vaníliás cukor
2 dl tej
mazsola és nagyobb darabokra tört csokoládé.
Diós Bögre
Hozzávalók:
4 evőkanál finomliszt
2-3 evőkanál cukor
1 késhegynyi sütőpor
2 evőkanál kakaópor
1 tojás
2 evőkanál olaj (pl. dióolaj)
2 evőkanál tej
Magyarországon a felnőttek 16-20 százaléka, a 60 éven felüliek több, mint fele magas vérnyomás betegségben szenved, ám sokan nem ismerik problémájuk okait, összefüggéseit. Annyit tudunk, hogy nem jó, ha túl magas a vérnyomás, és az is lehet zavaró, ha túl alacsony.
Egyen diót és mandulát a szivéért!:
A mindennapos dió, mandula hozzátartozik a szívbarát étrendhez, állítják a Mayo Klinika kutatói..........
A dió csökkenti a magas vérnyomás a szívinfarktus kockázatát. Mindez egy tudományos folyóiratban jelent meg. Szinte egy időben közölték a Japán és Amerikai vizsgálatok eredményeit.
A diófa (Juglans regia) csonthéjas termésében sok telítetlen zsírsav van, ezért érelmeszesedés és magas vérnyomás megelőzésére, valamint az esetlegesen megváltozott helyzethez segít alkalmazkodni. A koncentrációs zavarokban szenvedő gyermekeknél eredménnyel lehet az OMEGA-3 zsírsavat tartalmazó dióolaj. Kúraszerű alkalmazása segít az erek rugalmasságának megtartásában! Ajánlott napi beviteli mennyiség : 1 kávékanállal naponta – a dióbélolajból.
A dió olaja igen egészséges, az ember számára esszenciális, nélkülözhetetlen többszörösen telítetlen zsírsavakat tartalmaz.
Dióolaj - Serkenti az agyműködést
Különlegesség: A benne lévő B-vitamin és lecitin miatt a dióolaj az agy és az idegrendszer tápláléka. Tudományos kutatások is bizonyították, hogy fogyasztása segít az összpontosításban.